pondělí 1. srpna 2016

Kdy potkám toho pravého?

Ano, i na toto téma má astrologie odpovědi. Touto problematikou se i zabývám ve své přednášce "Naše typy milenců a manželů" kde toto s účastnicemi přednášky a pracovního workshopu probíráme. Nejbližší termín této přednášky je 5. srpna - více informací zde: Přednáška naši milenci a manželé v horoskopu ale přednášku můžeme s manželem udělat i v jiném termínu, který se Vám více hodí, pro skupinku aspoň 8 žen.

Na přednášku je potřeba se objednat předem, klientkám i tisknu jejich Osobní horoskop, se kterým pak po přednášce ve workshopu pracujeme, a je to i legrace, sama se učit kombinovat typy milenců a manželů...


Každá žena, ale i muž má "zakódované" ve svém horoskopu typy svých milenců či milenek a typy svých manželů či manželek. Touto astrologickou problematikou se zabývá jen málo astrologů, především ji probírá klasická astrologie, ale opravdu funguje, je to ověřené staletími...



Pak se v Prognostické astrologii (aspekty a tranzity pohybujících se planet a to jaké vrhají úhly na naše  planety v Osobním horoskopu) dozvídáme, kdy jsou skvěle ozářeny naše planety partnerství atd. Někdy potkáme i toho pravého partnera za dramatických konstelací, kdy to vůbec nečekáme, nebo naopak máme sice celkem životní pohodu, ale několik let třeba partner nepřichází, i když jsme kvalitní lidé. Každý to má v horoskopu nastavené jinak. Je to složité, ale dobrý astrolog to pozná.

Můj manžel měl v tranzitním horoskopu ve dnech seznámení se mnou jeden ukázkový aspekt na osudovou ženu a jeden napěťový, u mě to astrologové typovali o 2 měsíce dříve, měla jsem v tu dobu také spíše napěťové aspekty, manžela jsem nechala čekat na chodbě, byla jsem v tu dobu otrávená a v depresích. Pozitivní aspekty na lásku jsem měla až za 2-3 měsíce... Ale v den seznámení jsem měla vzácnou konstelaci, která značí léčení co se týče mužů....


Našla jsem nové aspekty, které v astrologii ukazují vážné partnerství, a kombinuji to s osvědčenými astrologickými technikami. Studovala jsem i hodně horoskopů svých klientek, kdy se seznámily se svými partnery, dnes manžely. Jako příklad jsem měla 49. letou klientku, která si brala o 9 let mladšího muže, a pak jsem fotila krásnou 80. letou babičku pro její vnuky, a ta měla 70. letého přítele. A všude v těchto prognostických horoskopech seznámení jsou podobné indicie....



Takže my astrologové Vám neřekneme přesný den, ale spíše období či měsíc, kdy je zvýšená pravděpodobnost partnera potkat. Astrologie nevěští, ale popisuje energie, které nás ovlivňují, jestli budou pozitivní či negativní, a ve kterých oblastech se tyto energie projeví. Ale tyto energie působí na 100%.

Ale co se týče typu partnera, milence či manžela, to je v horoskopu vidět velmi přesně, i jaké bude mít partner či manžel vlastnosti, jestli se přestěhuje k Vám, jestli bude utrácet či bude spořivý, prostě jakou bude mít povahu. A toto v astrologii a v horoskopech rozvíjím velmi přesně.

Podrobným studiem Vašeho horoskopu, horoskopů prognostických, včetně narozeninových horoskopů, Vám může zkušený astrolog předpovědět rok a měsíc, ve kterém je tato šance největší, a to jakých typů budou Vaši partneři...

Právě i na žádost mých klientek jsem vytvořila službu "Výhled na 3 roky - Osudový partner, láska a vážný vztah", kde klientce nachystám i tříletý kalendář. Proč na 3 roky? Výhled na 1 rok je málo, v následujícím roce žena nemusí ještě partnera potkat, a 3 roky přece jen pokryjí větší časové období.
I tak jsou pro mě ty 3 roky na prostudování několika horoskopů, tisku a podtrhávání kalendáře práce na 4 až 5 hodin, ale klientka je připravená na vše... V tříletém kalendáři proberu všechny aspekty a i všechny oblasti, práci, peníze, zdraví atd. co vše ji čeká. Takže je skvěle připravena na vše.

Více o tomto tříletém kalendáři si můžete přečíst zde: Tříletý výhled na vážný vztah, i ostatní oblasti

A také nezoufejte, nemáte-li několik let partnera. Mám i hodně klientek, které potkaly toho pravého až po letech, a i já jsem svého manžela potkala měsíc a půl před svými 39. narozeninami, a vdávala jsem se ve 43 letech, a v horoskopu mám aspekty na "pozdní splnění nadějí.." a je pravda že se mi vše plní až po letech...  Ale každá žena i každý muž to má nastaveno v horoskopu jinak, a jak, to Vám mohu prozradit já, nebo mí kolegové.

Mít astrologa se vyplatí, přestanete tápat, pochopíte souvislosti typů mužů či žen, které přitahujete, a můžete se připravit na každodenní vlivy planet.

Vaše astroložka Kateřina Schlosserová¨
www.astrolozka.eu
Blog Astrologie a horoskopy
www.astrologie-a-horoskopy.cz


Žádné komentáře:

Okomentovat