sobota 30. července 2016

Energie planet pro Vaši krásu

Dříve než astrologii jsem praktikovala vizážistiku, především proměny žen, které realizuji stále a také ženy i muže fotografuji i samostatně, více informací zde: www.beauty-fotografie.cz

Protože vím, že když jsou určité konstelace planet a hvězd, tak ženy i muži vypadají lépe, mají větší charisma. Určitě to znáte i z běžného života, někdy vypadáte lépe, a někdy hůře, a ani nemusíte mít kocovinu...
Je to energiemi planet a hvězd, které na nás působí. Když jsem měla třeba konstelaci Venuši v hezké vazbě s Marsem, tak mě v ten den pozvalo více mužů na kávu či na víno. Když jsem měla krásně ozářenou Venuši, tak mi i ženy říkaly, že mi to sluší. Na umění je dobré mít, v den focení či nějaké jiné tvorby, krásně ozářeného Neptuna - planetu umění, či Venuši, nebo našeho vládce Ascedentu, a nejlépe kombinace všech těchto aspektů + další pozitivní aspekty, třeba i sekundární direkce.

Využívám energie planet a hvězd pro zvýšení Vašeho charisma na fotografiích. Každé ženě, ale i muži najdu astrologicky nejvhodnější dny na fotografování, kdy má klientka či klient skvěle ozářené své planety, které dávají větší půvab či inspiraci. A také je dobré abych i já měla ten den dobré umělecké konstelace. Je to moje "know-how" čím se odlišuji od ostatních fotografů a fotografek. 

Ale opravdu to funguje, níže u těchto klientů jsem spočítala vhodné datum, a vidíte jak působí na fotografiích charismaticky...

Více na www.beauty-fotografie.cz












Astroložka Kateřina Schlosserová, www.astrolozka.eu 
Blog Astrologie a horoskopy www.astrologie-a-horoskopy.cz




Žádné komentáře:

Okomentovat