sobota 30. července 2016

Proměny s talentovým poradenstvím podle astrologie

Astrologii využívám i ve své vizážistické praxi již mnoho let zejména v proměnách. Na začátku každé proměny klientce vyložím stručně její Osobní horoskop abych ji lépe poznala  a porozuměla jí. Také v horoskopu vidím její styl a vkus, tak aby mé návrhy klientce seděly i podle její povahy.
Klientka se o sobě dozví i něco z typologie povahy a svá silná, ale i slabá místa, na kterých může pracovat. Tato vstupní astrokonzultace je dobrovolná a zdarma, ale ještě ani jedna klientka ji neodmítla, ani velmi pragmatické ženy, stavařky, ekonomky, soudkyně či dělnice, což mě velmi těší.
Je to obohacující nejen pro klientku, ale je to i přínos pro moji astrologickou praxi. 
                               Více informací zde: www.krasa-zeny.cz/produkty-2

V proměnách se horoskopem zabývám jen stručně, ale mám speciální službu horoskopy s názvem "Vaše největší talenty" profesní poradenství, i s prostudováním životopisu, koníčků a zálib.
Chodí ke mě často ženy středního věku, které jejich práce neuspokojuje a chtějí začít podnikat, nebo pracovat v jiném oboru a seberealizovat se ve středním věku. Proto svým klientkám hledám jejich největší talenty a profese, či oblasti, kde vyniknou a kde mají velkou šanci stát se úspěšnými.  
Více informací na www.horoskopy-uspechu.cz


Tyto dvě služby jsou na sobě zcela nezávislé, a většina žen chodí jen na profesní poradenství. Ale větší úspěch v pracovní oblasti mají samozřejmě ty ženy, které absolvují obě služby, jak proměnu tak profesní poradenství. Proměna ženám zvedne sebevědomí a cítí se i pak lépe na přijímacím pohovoru, a navíc svým klientkám mohu najít i termíny, kdy mají větší šanci uspět na konkurzu na lépe placené místo či při výběrovém řízení.


Chodí ke mě nejen zralé ženy, ale mladé dívky, či mladí muži, na výběr nejvhodnější školy či povolání. 

Vše se vším souvisí, a astrologie je opravdu nejpropracovanější obor na nalezení nejvhodnější profese a objevením největších talentů. I já sama jsem ztratila 7 let při práci v kanceláři, než jsem začala dělat to, co mě baví a naplňuje a na co mám největší talenty. Mé největší talenty jsou v oblasti krásy a psychologie, a obojí jsem spojila v dokonalý celek a nyní pomáhám dalším najít jejich profesi snů a životní naplnění.

Často pracuji i do čtyř do rána při vytváření horoskopů, jak mě má práce baví a uspokojuje, nebo do osmi do večera při svých 8 až 12 hodinových proměnách, či dlouhých foceních. 

Prostě dělám to, co mě baví, na co mám talent, a neustále studuji ve všech svých oborech, abych svým klientkám i klientům poskytla skutečnou pomoc při jejich hledání...

Přehled všech mých proměn zde: http://www.krasa-zeny.cz/produkty-2/

Vaše astroložka Kateřina Schlosserová

Žádné komentáře:

Okomentovat