čtvrtek 25. srpna 2016

Mars a Saturn zesílili destrukci ve Světě: zemětřesení v Itálii a válečný výboj Turecka do Sýrie.

STŘEDEČNÍ KONJUNKCE MARSE se SATURNEM ZPŮSOBILA VÁLEČNÝ VÝBOJ TURECKA A ZEMĚTŘESENÍ V ITÁLII.
Mars má v Astrologii pověst válečníka, a tato planeta je i pojmenovaná po bohu války, a Saturn je planeta omezení, drsnosti a destrukce ve špatných aspektech. Saturn vládne i budovám a při jeho dobrých aspektech je dobré stavět či započít stavbu, jako to dělal už moudrý král Karel IV., který při dobrých aspektech Saturna zahajoval stavby budov (Karlův most, Karlovu univerzitu) aby vydržely věky.




Za špatných aspektů Saturna se "bortí" budovy či lidské kosti... Při napěťovém aspektu Marse a Saturna se hrotí hádky, zvyšuje se drsnost, u lidí to způsobuje vztek i zlomeniny. podobně tato energie planet působí i v přírodě destruktivně.
Takto kdysi i skvěle předpověděl náš astrolog Ing. Richard Stříbný první povodně v naší republice v roce 2002.  Neptun (planeta vládnoucí vodám i tekutinám, pojmenovaná podle vládce moří) tak Neptun v tu dobu dělala přesnou opozici na Neptun České republiky.


Dívala jsem se na Superplanety vzniku Turecké a Italské republiky, a i když nevíme přesný čas, tak víme, kde stály oběma státům velké planety.
Turecku tato středeční konjunkce planet Marse a Saturna udělala přesnou kvadraturu na jejich Dračí hlavu, to je rozbití a ukončení vztahů, a ještě Uran planeta prudkých změn udělala přesnou napěťovou opozici na umístění tureckého Merkuru, to způsobuje zkratovité rozčílení a současně tento Uran udělal opozici na umístění Saturna v horoskopu Turecka, a to je rychlé rozbití stability, u lidí také prudké změny a třeskuté výbuchy energie.


U Itálie tato konjunkce planet Saturna a Marse udělala napěťovou opozici na Slunce Itálie a současně Pluto, planeta destrukce (prochází Kozorohem - to je půda) vrhá Itálii trojitý napěťový úhel na Chiron (planeta zdraví) a slaběji i na Jupiter a Venuši. Současně dělá Uran napěťovou vazbu na srdce Itálie na jeho Lunu, což způsobuje velké citové rozčilení a citovou bolest.... 



Snad jednou budou mít státy, nemocnice a další instituce svého astrologa, aby byly správně a včas informovány. a předešly nejhoršímu.
Politickou astrologií se nezabývám, ale tento učebnicový příklad jak funguje astrologie jsem zde musela rozebrat, protože život má i své stinné stránky.
Ale dobrý astrolog může předem před těmito destruktivními energiemi varovat.

Jeden krásný a veselý příběh na odlehčení a na závěr. Procházel mi Saturn, planeta omezení, u lidí kostí a zubů, obecně i budov, přes Ascedent a trhali mi ten den jeden zub na dvou místech, zbortil se při trhání.Současně jsem měla mít v tom roce v narozeninovém horoskopu mediální úspěch. A vyšlo to na den přesně, když jsem vycházela z nemocnice s oteklou a krvavou pusou, 2x umrtvenou, tak mi volali z ČT 24, z pořadu Ekonomika+, abych pro ně realizovala proměnu do pořadu o oblékání manažerů, které pak bylo následně vysíláno jako mé první celostátní vysílání s mojí 100 kilovou maličkostí..... Video zde:http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10249971631-ekonomika/211411058391017/ Bylo mi v tu dobu 44 let, a před tím jsem byla v několika moravských televizích, ale v celostátním vysílání ještě nikdy.. Mám v horoskopu pozdní splnění nadějí, vše se mi plní až po čtyřicítce (svatba s mým milovaným mužem v 43 letech,  můj první pes v 46 letech) Tak vidíte, někdy Vám astrologie přinese i něco pozitivního.



Doufám, že jednou bude astrologie vážená, jak tomu bylo dříve, může totiž i zachránit mnoho lidských životů. Kdysi byla astrologie nazývána „královskou vědou“, Paracelsus označoval lékaře, kteří neovládali astrologii za šarlatány a mastičkáře. Kdysi se Astrologie a Lékařství studovali současně, a když student neudělal zkoušku z Astrologie, tak nemohl léčit. Astrologové mohou i spočítat termín operace, kdy vše proběhne hladce. V astrologii je vidět i jestli bude mít žena těžké či lehké porody a mnoho dalšího.



A ještě jeden triviální příklad z lékařské astrologie. Lidé, kterým chybí zcela oheň v živlech horoskopu, nebo ho mají minimálně, téměř nemívají horečky. Mám to ověřeno na mnoha klientech. Já sama nemám v horoskopu žádný oheň, a často mě lékařky neuznaly, když jsem měla  třeba těžkou chřipku či jednou dokonce zápal plic, tak mě poslali domů, že nemám horečku.... až jeden starší doktor poznal, že mám zápal plic. Tyto základní věci z astrologie by měl znát každý lékař. Snad se toho jednou dočkáme....
A být dobře informován znamená být dobře připraven na vše.

Vaše astroložka Kateřina Schlosserová,
www.astrolozka.eu
Blog Astrologie a horoskopy v praktickém životě www.astrologie-a-horoskopy.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat