neděle 28. srpna 2016

Peníze v horoskopu aneb Budeme chudí či bohatí?

V horoskopu každého člověka je vidět i jeho celoživotní materiální situace, peníze, dluhy i nemovitosti. I proto má hodně velmi bohatých lidí či velkých společností svého astrologa.
Více o HISTORII A SOUČASNOSTI FINANČNÍ ASTROLOGIE ZDE: https://www.financni-horoskop.cz/inpage/financni-astrologie-v-praxi/



Penězům, které si sami vyděláme odpovídá 2.dům a penězům, které získáme darem, dědictvím či od druhých lidí odpovídá 8. dům. Skvělé je, že je v horoskopu vidět, i od koho budeme mít příjmy, jestli od žen či od mužů, a za koho budeme nejvíce utrácet. Jestli nás o peníze budou připravovat muži, manželé, nebo ženy atd. Toto vše se dozvíte v Osobním životním horoskopu, více informací zde: OSOBNÍ ŽIVOTNÍ HOROSKOP

Podrobně se touto problematikou zabývají stránky FINANČNÍ HOROSKOP

Třeba herec Leonardo DiCaprio i podnikatel Donald Trump mají oba skvěle obsazené a ozářené domy financí. Dům financí jej ten 2.  dům dole vlevo.



a herec Leonardo DiCaprio i skvěle ztvárnil burzovního makléře ve filmu Vlk z Wall street a pak skvěle zahrál i finančního podvodníka ve filmu Chyť mě když to dokážeš a také bohatého vizionáře ve filmu Letec. Většinou si tito renomovaní herci vybírají scénáře k filmu, kde hrají nějaké své touhy.. A Leonardo DiCaprio je opravdu skvělý herec, a moc mu přeji to, že konečně dostal Oskara. O konstelaci Velkého štěstí v životě a i o konstelaci, za které Leonardo DiCaprio dostal Oskara článek zde: http://horoskopy-astrologie.blogspot.cz/2016/07/kdy-vyhrajete-oskara-ci-zazijete.html




Donaldu Trumpovi, kromě jeho obchodních dovednostní, kdy se vrátil z bankrotů zpět na vrchol hodně i pomohlo dědictví otce - dům dědictví 8. dům a jeho vládkyně Venuše v domě financí. 

Pak je ještě velmi důležitý 10. dům naší kariéry a úspěchu, já říkám hezky česky Dům seberealizace. Planety v tomto domě nenaznačují bohatství, ale oblast, kde vynikáme.... Více o penězích hovoří 2. dům financí a a 8.dům peněz druhých lidí.8.dům je domem dědictví, úvěrů, půjček, hypoték, dotací atd.  


Studovala jsem horoskopy desítek finančních poradců a měli právě v 8.domě peněz druhých, dědictví, půjček a hypoték hodně umístěných planet a skvěle aspektovaných. Naopak lidé s velkými dluhy zde v 8.domě peněz druhých lidí mají sice také nějakou tu planetu, ale často napěťově aspektovanou a tak jim dědictví, či půjčka nebo hypotéka "unikne" a ztratí se a promění se ve velké dluhy.... Prostě aspekty 8. domy vypovídají o našem talentu získávat či ztrácet peníze druhých.



Krásný příklad poškozené planety v 8. domě financí, má třeba klient, který má Uran v 8. domě v opozici na Lunu ve 2. domě, Luna v horoskopu zastupuje manželku, matku či starší ženy a o všechny peníze ho připravily a neustále připravují ženy. První ženě nechal všechny úspory a druhou svoji ženu dotuje...

Ve 2. domě našich financí, které si sami vyděláme či získáme vlastní aktivitou, jsou zase vidět odkud budou pramenit zdroje našich příjmů, z jakých oblastní či od jakých lidí.

Například, když má někdo ve 2. domě Uran ve Vahách, Uran to jsou přístroje či nové nápady,   tak může mít zisky pomocí zkrášlujících přístrojů, a opravdu jsem měla několik žen z wellness zeštíhlujících center či kosmetiček, které pracují s omlazujícími přístroji.

Když má třeba někdo ve 2. domě Uran v Panně, tak může mít příjmy zase z lékařských přístrojů a jejich používání,

Když má člověk ve 2. domě Lunu, tak bude mít příjmy zejména od žen, když Mars, zase bude mít spíše příjmy od mužů. Luna dělá měnící se finanční situaci a Mars za rychlé výdělky, ale i rychlé výdaje. Naopak Saturn ve 2. domě dává disciplínu ve financích, stálé příjmy, ale člověk se na ně hodně nadře.

Ještě je zajímavý 5. dům financí, to je dům spekulací, burzy a her. Mají ho napěťově obsazený hráči a pozitivně burzovní makléři a lidé zabývající se spekulacemi. Je zde také vidět štěstí při výhrách. Jeden syn mé klientky měl v 5. domě skvěle ozářený Jupiter, a skvěle si nakoupil akcie a vydělal několikanásobek ve svých 18 letech a na maturitní večírek přijel luxusním autem, které si koupil za své peníze.

Odkud, z jaké oblasti Vám budou přicházet peníze, do jaké oblasti zase odcházet, jestli vyděláte více se ženami, či s muži, pomocí techniky, kde máte dům her a spekulací a kde máte dům peněz druhých a jaké v něm máte planety, a všechny možnosti příjmů se dozvíte v Osobním životním horoskopu zde: Osobní životní horoskop

Já mám třeba ve 2. domě financí Neptun ve Štíru, což jsou příjmy z Esoteriky, z předpovídání, z magie... a vládce 2. domu financí Pluto mám v 11 domě v Panně - příjmy z internetu, z médií, z léčení a z lékařstvím spolupracuji s lékaři, a druhý vládce mého 2. domu je Jupiter v 10. domě úspěchu a to jsou peníze z kratších přednáškových činností, ze vzdělávání, zejména žen.

Ještě jsou důležité i další domy a celé rozložení horoskopu, hlavně jesti budeme úspěšní či mediálně známí, viz článek o slavné a mediálně známé americké astroložce Susan Miller zde:  http://horoskopy-astrologie.blogspot.cz/2016/08/medialne-uspesna-astrolozka-susan.html  a odkud budou pramenit příjmy z našeho povolání (6, dům) či z naší kariéry či soukromého podnikání. (10. dům). Jako příklad, mám 10. dům kariéry v Raku, starám se o své klientky a klienty jako o svoji rodinu, a vládkyni Raka mám v 8. domě v Býku. 8. dům je opět magie a peníze druhých skrz psychologické proměny žen....  Toto vše naleznete při rozboru svého Osobního životního horoskopu zde: Osobní životní horoskop

Pak je ještě důležité, i když máme třeba skvěle obsazené domy financí, v jaké životní etapě se nacházíme. To zase řeší prognostické horoskopy, třeba Roční horoskop zde: http://www.www.zdravi-omlazeni.cz/?99,strucny-rocni-horoskop Putující planety vrhají správné či napěťové úhly na naše domy financí, na planety v nich umístěné či na jejich vládce, a podle toho máme buď větší příjmy či větší výdaje či několikaletou stagnaci financí....

Já jsem například velmi špatná obchodnice, za rok prodám jen pár výrobků za pár tisíc, většinou v průměru 5 tisíc ročně. Měla jsem loni v dubnu a v listopadu krásný sextil od Urana (tychlost, technika, elektronika, letadla) na svoji Venuši (krása, a Venuše i vládne mému domu peněz druhých lidí) a v tu dobu jsem udělala rekord, prodala jsem ampulky na rychlé omlazení a séra na hloubkové omlazení za cca 1,5 měsíce jsem měla obrat 50 tisíc korun. Pak jsem v listopadu za téže kombinace dostala od firmy Jeunesseglobal, která tyto ampulky vyrábí, letenku na školení do Paříže (Uran jsou i letadla), ubytování v 5 hvězdičkovém hotelu a vstupenky na mezinárodní školení zdarma. Vlastně jsem "vyhrála"  tento luxusní pobyt a Uran mi i vládne 5. domu her.
Hned týden po návratu z Paříže jsem koupila přístroj na stříkání Make-upu Aibrush Makeup - více zde: www.airbrush-makeup.info  Právě Uran mi dělal hezký úhel z domu práce na Venuši (krása) a Uran v dobré vazbě s Venuší, to je i rychlá krása, jako třeba rychle, za 2 minuty vyhladí ampulky od Jeunesseglobal vrásky -viz. ukázka na videu zde: www.omlazovna.cz A takto se v astrologii dá skvěle kombinovat, se skvělým výsledkem.

Zase třeba příklad, kdy jsou velké výdaje. Jedné mé klientce dělal Uran opozici na její Uran horoskopu, a právě z jejího 8. domu peněz druhých lidí do 2. domu jejích vlastních peněz. A říkala jsem ji, pozor na výdaje cca 2 týdny předem. A opravdu, pak mi potvrdila, že 14 dní před touto konstelací (Superplanety působí nejsilněji cca 2 týdny před i déle) přišel její bratr, a chtěl po ní a jejím manželovi půjčit velkou částku peněz na garáž.

Když Vám třeba prochází 2. domem financí Jupiter, tak máte příjmy na vzestupu, Jupiter je planetou Expanze, a když Vám 2. domem prochází Saturn, planeta disciplíny a omezení, tak máte několik let osobní finanční krizi a máte velmi omezené příjmy, a velkou bídu.... sama jsem to nedávno zažila, a i mí úspěšní klienti a bohatí, kterým prochází Saturn 2. domem financí, si ke mě přijdou stěžovat, že se jim finančně nedaří, a jsou to třeba opravdu schopní obchodníci.... Ale bankrot se nevyhne ani schopným a úspěšným, a není to ostuda. I pan Baťa ze začátku zkrachoval a i Donald Trump zkrachoval dokonce 2x, ale vždy se dokázal vrátit zpátky na vrchol. Takže nezoufejte, i období bídy jednou přejde. Vše závisí nejen na Vašich talentech, ale i na aktuálních energiích planet. A kde Vám které planety, kterými domy prochází, a kterými domy Vám budou procházet v následujícím roce se dozvíte ve svém Ročním horoskopu - více informací zde: Stručný Roční horoskop

Podrobně se touto problematikou zabývají stránky FINANČNÍ HOROSKOP kde právě rozebírám jak celoživotní naladění oblastí financí pro zrozence, tak Roční prognózou financí.

V Ročním  horoskopu je vidět, kdy, ve kterém týdnu či měsíci se Vaše finanční situace zlepší, a kdy Vám zase hrozí velké finanční výdaje. Mě třeba vždy, když mi přijde Luna do domu financí, Luna vládne mému 10. domu kariéry, tak mi vždy v ty dva dny, co mi prochází Luna 2. domem financí přijdou nějaké peníze, i třeba starší, na které několik týdnů čekám, mám proplacené faktury právě v těchto dvou dnech. Je skvělé jak se dá díky astrologickým vědomostem, sbíraných tisíce let, vědět i praktická část života, kterou jsou peníze.

Moudrý člověk může Astrologii využívat i k úspěšným investicím, či naopak omezit v období stagnace své investice, nákup zařízení a další výdaje, aby o své peníze nepřišel. Zde jako příklad krátká reference mé klientky, která si u mě po obecné Astrokonzultaci pak objednala Podrobný roční horoskop zde: Podrobný Roční horoskop
Krásný den paní Kateřino.
Já bych Vám chtěla ve stručnosti moc poděkovat. Ten horoskop, který jste mi vypracovala mi zachránil poměrně slušnou částku peněz, kterou jsem hodlala i přes přítelův zákaz investovat. Druhý den jsem se mrkla co na to říká horoskop a tam bylo, že rozhodně nemám utrácet ani investovat. Svůj záměr jsem si rozmyslela a za týden jsem zjistila, že bych o ty peníze opravdu přišla. Tak Vám ještě jednou moc děkuji a chtěla bych si nechat vypracovat horoskop na celý příští rok.
Mějte se báječně a ať se Vám daří.
Andrea Semeradtová.




V Astrologii a v přesném Osobním horoskopu je prostě vidět vše. Je dobré se předem připravit na období úspěchů i neúspěchů, a to vše je vidět jak v Osobním celoživotním horoskopu, a jaké budete mít finance v konkrétním následujícím roce, to je vidět právě v Ročním horoskopu zde Roční horoskop
A být dobře informován znamená být dobře připraven.

Vaše astroložka Kateřina Schlosserová,
www.astrolozka.eu
Blog Astrologie a horoskopy v praktickém životě
www-astrologie-a-horoskopy.cz






Žádné komentáře:

Okomentovat