úterý 22. listopadu 2016

Kdy vyhrajete Oskara, získáte Nobelovu cenu, kdy porodíte a kdy zažijete životní výhru?



Původně jsem tento článek zahajovala příkladem na získání svého prvního Oscara Leonardem DiCapriem, ale našla jsem dalšího herce, který je skvělým příkladem působení výhry Oscarů a vztahu k Severnímu Lunárnímu uzlu - Russel Crowe. 

Právě opakovali skvělý film "Čistá duše" kde skvělého matematika trpící schizofrenií Johna Nashe ztvárnil herec Russell Crowe, který za tuto roli byl nominován na Oskara. A opravdu jeho výkon byl skvělý. Dívala jsem se na všechny jeho nominace na Oskary a na získání Oskara, nebo jiných filmových cen a opravdu jsou v Ročním nebo-li Solárním horoskopu tytéž konstelace co mají i ostatní lidé při svých vítězstvích a životních výhrách. 

Pro ženu to může být třeba svatba a pro muže výhra v soutěži či nějaký jiný úspěch, i narození dítěte atd. Tutéž konstelaci měla Adriana Sklenaříková, když porodila konečně, po několika potratech, své první dítě v 46 letech.  Při tomto aspektu většina žen v plodném věku, i ve vyšším věku, těhotní či rodí, nebo zažijí jinou citovou spokojenost v jiné oblasti.



Tento starší článek jsem tedy musela doplnit o nové poznatky - aspekty při získání Nobelovy ceny matematika Johna Forbese Nashe, ve filmu Čistá duše, který získal několik Oskarů a sám Russell Crow byl na Oskara za tuto roli nominován.

     Russell Crow ve filmu Čistá duše, kde ztvárnil matematika Johna Nashe 


John Nash byl skvělý matematik ale současně trpěl ve vyšším věku schizofrenií a měl halucinace

Více o tomto géniovi Johnu Forbesovi Nashovi si můžete přečíst zde: https://cs.wikipedia.org/wiki/John_Forbes_Nash

John Nash i přes svoji schizofrenii byl za své skvělé matematické výsledky oceněn v roce 1994 Nobelovou cenou za Ekonomii, kde se jeho poznatky využívaly a využívají. Jeho Osobní horoskop má prvky jak geniality, tak nějakého duševního "utrpení"....... Solární, nebo-li narozeninový horoskop jeho roku 1994 má krásné aspekty na nějaké uznání starších v oblasti vědy či vysokého učení, a hlavně má v sobě spojení planety se Severním Lunárním uzlem, takzvanou Dračí hlavou, to jsou často osudové věci v životě, ale především je následně po udělení Nobelovy ceny v tranzitním horoskopu pana Nashe stejná konstelace, při jaké získal Leonardo DiCaprio níže Oskara !!!! Aspekt životního uspokojení !  

Rusell Crow při převzetí jednoho ze svých Oskarů. Russell je skvělý příklad na "výzkum" Oskarů...

Při vítězství v soutěži Dáma roku viz fotografie na oranžovém pozadí od Jadrana Šetlíka níže, jsem měla stejnou konstelaci jako Leonardo DiCaprio při získání Oskara a podobnou jak měl Russell Crow. Ten měl tento aspekt také při narození svého druhého syna.
A tutéž konstelaci jsem měla při své svatbě, je to konstelace velkého štěstí.
A také jsem se cítila stejně.....
Navíc jsem měla skvělý aspekt Jupitera, planety štěstí, který mi právě procházel 5. domem her a soutěží mi dělal skvělý úhel také na tento bod v horoskopu...

Astrologie je skvělá, Denně ji několik hodin studuji v praxi nejen u svých klientek a klientů, na které se připravuji, ale studuji konstelace u svých blízkých, kamarádů ale i slavných osobností...

U Jágra jsem věděla, že ho čeká v listopadu 2015 a dále vážná známost, věděla jsem už před začátkem letošního Mistrovství Světa v hokeji, že nezískáme ani jednu medaili, Česká republika měla ve dnech závěru mistrovství aspekt pesimismu... ale tuto předpověď a i Jágrovu, jsem raději tajila.... Jágr nesnáší publicitu. Také jsem nechtěla zarmoutit naše české fanoušky, a i sama sebe, doufala jsem, že astrologie nemusí třeba vyjít.. Taková jsem fanynka Mistrovství Světa v hokeji, že jsem tomu také nechtěla věřit, ale to zklamání nakonec přišlo.
Takže si někdy určité předpovědi raději nechávám pro sebe.
Ale ta radostná zpráva, že Leonardo DiCaprio konečně dostal Oskara, a o tyto souvislosti jsem se s Vámi musela podělit.
Tak uvidíte, u svého astrologa zjistíte, kdy Vás čeká nějaké štěstí či citová spokojenost.

Leonardo při převzetí svého prvního Oskara. No konečně ! 

Za film The Revenant - Zmrtvýchvstání...

Zde moje fotografie od Jadrana Šetlíka při vítězství v soutěži Dáma roku. 

a zde na své svatbě s mým manželem 

Samozřejmě to není tak jednoduché, ale v horoskopu jsou vidět energie úspěchu či žvotního štěstí, i těžší období..... 

Vaše astroložka Kateřina Schlosserová.
www.astrolozka.eu
Blog Astrologie a horoskopy v praktickém životě
www.astrologie-a-horoskopy.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat